Søg
Close this search box.

Om mig

Vi kender alle til den berygtede Dunkin 'Donuts-rivalisering og Starbucks. I sidste ende sælger de begge faktisk kun kaffe

– men de har hver især vokset stærke og unikke brands og har derved tiltrukket vidt forskellige målgrupper. Min hjemmeside OnlineOverskud handler om virksomheder og hvad de står for.  Jeg vil gerne give konsumenter online overskud gennem at hjælpe med at hurtigt skaffe et overblik. 

Fra deres første afsnit er jeg villig til at satse på, at du er sikker på at finde ud af dette mærke mere detaljeret på det andet. Det er ikke kun sproget i sig selv, der giver dig en idé om deres forretning – det er design, skrifttype og farve.

I sidste ende er din virksomhedsprofil vigtig. Dette kan lokke en ny besøgende til at udforske dine produkter eller tjenester mere detaljeret og få potentielle kunder til at vælge din virksomhed frem for dine konkurrenter.
Hvad er en virksomhedsprofil?

En virksomhedsprofil er en introduktion til din virksomhed og har til formål at oplyse et publikum om dine produkter eller tjenester. En virksomhedsprofil skal dog ikke kun fortælle dit publikum, hvad du sælger – den skal også fortælle folk, hvorfor du sælger det. En virksomhedsprofil indeholder ofte en overbevisende historie om, hvordan virksomheden startede, samt virksomhedens vision og værdier.

Her vil vi udforske syv af eksemplerne profiler er den mest kreative for at sikre, at du kan oprette en virksomhedsprofil 2019, der vil tiltrække og engagere det rigtige publikum. Efter at have læst disse fantastiske eksempler, kan du se på vores skabelon for at begynde at designe din egen.